piątek, 19 lutego 2016

Makijaż jedną paletką: Catrice absolute rose!



Witam Was bardzo serdecznie! Przyszedł czas na pierwszy makijaż. Przygodę z makijażem dopiero zaczynam, więc proszę o wyrozumiałość, założyłam bloga po to, by doskonalić swoje umiejętności i oczywiście po to, by usłyszeć rady od osób z neutralnego gruntu. :)









Przygotowałam dla Was makijaż wykonany tylko i wyłącznie jedną paletką, mowa tutaj o Catrice- absolute rose. Jest to przepiękna paletka w odcieniach róży a jej koszt to niecałe 20 zł. Jak widzicie, moje oczy są dość trudne - są małe i do tego jestem posiadaczką opadającej powieki jak i również niezliczonej ilości piegów czy pieprzyków.




Bardzo Was proszę o opinię, będę niezmiernie wdzięczna!

8 komentarzy:

  1. moim zdaniem piegi są urocze :) a makijaż jak na początkującą jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki klasyczny makijaż. Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładnie delikatnie zaznaczone brwi! A co do oczu to ja bym tylko popracowała nad lepszym rozczesaniem rzęs :)

    OdpowiedzUsuń