środa, 2 marca 2016

Dzienny makijaż oka.



Witam Was bardzo serdecznie!
Gdy mam wolną chwilę staram się bawić makijażem, uczyć się nowych rzeczy, których w moim przypadku jest sporo. Jako, że nie lubię siebie w zbyt mocnym makijażu postawiłam na coś delikatnego, w miarę neutralnego, ponieważ makijaż sprawdzi się i na wieczór i na dzień.Wybaczcie mi za rzęsy, ale staram się je odratować i mam nadzieję, że ich stan się polepszy!
Postawiłam tutaj na cienie w odcieniach chłodnego brązu, fioletu, złota i bordo.


Kosmetyki, których użyłam:
cienie - SLEEK Oh so special
brwi - MAYBELLINE collor tatto
tusz -  LOVELY pump up mascara
baza pod cienie - korektor EVELINE art scenic
kredka - CATRICE satin touch kohl

Mam nadzieję, że taki nudziak Wam się spodobał tak samo jak mnie, jest to dopiero mój drugi makijaż a z jego wykonania cieszę się jak dziecko. :)

9 komentarzy:

  1. Idealny makeup! Nie lubię ciężkiego makijażu więc ten mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale dla mnie za lekki, lubię mieć mocniej podkreślone oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami uwielbiam mieć delikatny makijaż, a twój jest piękny, cienie ze sleek są genialne !
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hey dear, nice make-up)))) follow4follow?
    kisses from ukraine :-***
    maliovanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń