piątek, 4 marca 2016

Lip kit by Kylie Jenner - zamienniki



 Wydaje mi się, że każdy kojarzy Kylie Jenner. Niedawno i internecie aż huczało od projektu, który wypuściła Kylie. Mowa tutaj o jej matowych błyszczyko-pomadkach, które w dzień premiery wyprzedały się w kilka minut. Można było później znaleźć te pomadki na ebay za uwaga.. TYSIĄCE dolarów, gdzie ich normalna cena to 29$
W skład zestawu lip kit by Kylie wchodzi matowa pomadka i konturówka. Odcienie pomadek wyglądają kusząco, ale czy są warte swojej ceny?
W internecie znalazłam swatche pomadek marki  ColourPop, która w swojej ofercie posiada niemalże identyczne odcienie do tych by Kylie, z tą różnicą, że kosztują one tylko 6$.

picture by The Sunday Girl, link: http://www.thesundaygirl.com/2015/12/kylie-jenner-lip-kit-dupes.html                             


Jak widzicie, kolory niemalże są identyczne, również trwałość i wykończenie są sobie równe. Według mnie, pomadki zyskały taki rozgłoś właśnie dlatego, że są by kylie. 
Ja osobiście wolałabym kupić sobie pomadki marki ColourPop, a jaka jest Wasza opinia?



11 komentarzy:

  1. rzeczywiście kolorki wyglądają podobnie ciekawe jak produkty tych firm wypadają jakościowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory prawie identyczne więc również wybrałbym tańszy zamiennik.Tysiące za pomadkę? Wariactwo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ja nie kojarzę Kylie Jenner :P A kolory rzeczywiście podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcień Candy od Kylie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie kolory są podobne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym markę ColourPop. Słyszałam o niej bardzo dużo dobrych rzeczy :) Że są bardzo dobrej jakości :)

    A wiadomo że za te drugie płacimy więcej bo są od Kylie Jenner...

    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. stonowane , poważne kolory, warto takie mieć
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pomadki Kylie i Colourpop, no i niestety Kylie przebija jakością :C
    MÓJ BLOG
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i zdjęcia! Widać, że prowadzony z pasją :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń